Another Crusade
Discover a 3d wooden puppet style world while exploring as a platformer, and taking battles in a turn-based combat as an old school RPG where timing and strategy is all! Play as Rai Reysend and his companions through a series of comical events and epic battles to reveal the mystery of the cosmic barriers that were created after a meteor shower. Will you be able to save the land and uncover the truth?