Amazing Superhero Squad
Amazing Superhero Squad is a vivid superhero corporation sim. Do you think it is easy to solve all the problems of a cursed city and not go insane? Lead a team of superheroes, save Storborg City from looming disasters and beat your dishonorable rivals. Keep your corporation running and don't let the main stats reach zero. Solve city's and your employees' problems. Exciting story – unmask conspiracies within your corporation and edge out your rivals. Build a dream squad – combine heroes with different stats for best efficiency and please, don't get them all killed!