Well Game StudioPlatformer
This bundle contains 2 platform games: Alex the Rabbit & Jungle Shoot (Xbox One). Take advantage of this opportunity! Alex the Rabbit - A classic, fun, and challenging 2D platformer. Follow Alex, a brave rabbit, on an action-packed adventure through colorful and dangerous worlds. Jungle Shoot - Enter a relentless jungle where every second counts. Face waves of enemies in a frantic platformer that demands precision, agility, and constant progress. Jump from platform to platform, dodge deadly attacks, collect coins, and unlock powerful upgrades as the chaos intensifies around you.