Airport Simulator: Day & Night
The airport is a place that never sleeps. With departures, arrivals and the continuous hustle and bustle of passengers, there is rarely an opportunity for a break. In Airport Simulator: Day & Night, your challenge is to keep the wheel turning and ensure that everything in the airport runs smoothly around the clock. Firstly, you will need to take care of fleet and baggage management to handle transporting passengers and the ever-increasing number of aircraft from various airlines. In addition, security checks, airport hygiene and maintenance are also crucial and need to be well managed. Depending on the time of day and weather conditions, your tasks will vary. For example, in frosty weather, the de-icing of wings becomes the main focus of attention. These are just some of the important parts of running your organization as you compete against other international airport competitors. Goal-oriented management, satisfied staff, and happy passengers - will you achieve your goals through hard work and commitment? In the beginning, you will take over many tasks yourself. Over time, you will be able to delegate tasks to your airport staff. For now, it is time to roll up your sleeves; in Airport Simulator: Day & Night, there is always something to do!