Air Guitar Warrior for Kinect
Step inside the game and become a legendary Air Guitar Warrior with the power of Kinect! Play air guitar and control the music in this blend of music game and arcade action. Includes 19 custom-made tracks from Mr. Fastfinger and Samppa Siurala. Shoot bullets, lasers and lightning from your air guitar! Ride dinosaurs, sharks and jet-powered crocodiles! Smash vikings, aliens, demons and flying skulls!