Afterglitch Demo
Afterglitch is an experimental third-person exploration sci-fi video game. The player is an astronaut whose multidimensional journey to find an extraterrestrial civilization is more important than the destination! Discover the hidden secrets of our existence. Embark on an extraordinary adventure beyond space-time. Explore unique fragments of parallel worlds without physical boundaries and limits.