Adventure Pinball Bundle
Enjoy 3 games in one with the perfect reproduction of real pinball machines, with all kinds of graphic details and sounds. Discover all the secrets, in these thrilling games, dragons, pirates and mythological creatures are waiting for you. Complete all the missions and become number 1 in the world or the best among your Friends, posting your high score on the online leaderboards. - Arcade design. - More than 8 missions to accomplish for game! Are you ready to beat these challenges? - Multiball, Extraball, Skillshot, Jackpots... - Reproduction with all the details, lights and sounds. - 4 different cameras to choose from. - Online Leaderboard. If you prefer, you can also purchase them separately in the Microsoft Store.