Euro Fishing: Ultimate Edition
Euro Fishing: Ultimate Edition brings together all of the content for Euro Fishing so that you can save money on one fantastic bundle. Experience the unique venues of Euro Fishing as well as each of the stunning add-on lakes. Purchasing the Ultimate Edition will give you the core game with 5 lakes and an additional 8 add-on lakes. Highlights include: - Manor Farm Lake - Le Lac d’or - Waldsee - Bergsee - Foundry Dock - The Moat - Hunters Lake - Lilies Whether you’re a fishing beginner or angling pro, the Euro Fishing: Ultimate Edition accurately and authentically replicates the feeling of actual fishing, using our unique physics-based casting and reeling system. Get out and fish!