Pure Farming 2018 Digital Deluxe Edition
Digital Deluxe Edition includes: - Germany Map DLC - Landini Rex F DLC - Lindner Geotrac 134ep DLC - Gomselmash Palesse CS-200 DLC - Special Outfit Pack Experience the global nature of modern farming in its entirety with Pure Farming 2018: Digital Deluxe Edition. Expand your game with the Germany Map featuring unique, region-specific activities: growing rapeseed and raising sheep. Get access to three additional, highly specialized machines and receive 4 special outfits for your in-game character. Go global and expand your farming empire across four continents!