Life is Strange 2 - Episode 4
Gravely wounded in Humboldt County, California, Sean wakes in hospital to find Daniel still missing. Under arrest, and facing tough questions, Sean's options are few: only quick thinking and unexpected allies can secure his freedom. Searching for Daniel under the scorching Nevada sun and through freezing desert nights, Sean must make his toughest choices yet. Puerto Lobos and the dream of freedom have never felt so far away. Will Sean’s faith in Daniel be rewarded – or is the young wolf lost forever? * Life is Strange 2 Episode 1 required to play. - We recommend you purchase and play the episodes in order for the intended gameplay experience. - Episodes 2 to 5 are available for individual purchase on release.