Ed & Edda: GRAND PRIX – Racing Champions Deluxe Edition
The ultimate racing experience with Ed & Edda has arrived! This special Deluxe Edition includes both the base game Ed & Edda: GRAND PRIX - Racing Champions and the brand-new expansion Ed & Edda: GRAND PRIX - Goes Europa-Park. Join Ed & Edda, the beloved mascots from Europa-Park and stars of the feature film GRAND PRIX OF EUROPE, in a fast-paced kart racer designed for the whole family. Race with twelve colorful characters through iconic tracks across Europe - and now, for the very first time, speed through Europa-Park itself! Experience thrilling races through the park’s famous themed areas and attractions: dash past Voltron Nevera, WODAN - Timburcoaster, and the glowing Eurosat sphere, drift through the legendary entrance gate, or take on the twists of the Swiss Bob Run. And in the brand-new Rollercoaster Challenge, prove you’re faster than the legendary blue fire Megacoaster! With 12+ exciting tracks, clever power-ups, unique racers, and split-screen multiplayer for up to four players, the Deluxe Edition delivers fun and unforgettable moments for fans of the film, families, and Europa-Park enthusiasts alike. Highlights of the Deluxe Edition: - Europa-Park adventure: Four new tracks set inside Europa-Park with authentic park atmosphere. - Rollercoaster Challenge: Beat the speed of the blue fire Megacoaster - solo or in multiplayer. - New racers: Play as Snorri, the Rulantica star, Mme Freudenreich, the hero of DINO MATES, Socke the Allosaurus, or Rubi, the Yomi. - All base game content included: Eight playable characters, European-inspired tracks, multiple race modes, and customizable vehicles. - Family fun: Local multiplayer for up to four players. Get behind the wheel and experience the thrill of Europa-Park like never before!