ArturGames, Roenko GamesAction & adventure
SUPER CYBORG Super Cyborg is an old school non-stop hardcore run'n'gun action game! You are an elite battle cyborg who is sent in to investigate a series of anomalies on a mysterious island. The merciless and powerful alien known only as the 'Xirxul life form' has been awakened by unwitting scientists and now: all humanity is in danger! Shoot, run and jump through 7 levels filled with endless hordes of biological monsters and some of the fiercest boss fights in any title. Destroy everything that moves on this island, because if it moves- it kills! Are you ready to save the Earth? DEAD DUNGEON Dead Dungeon is a hardcore 2D platformer in the best traditions of classic games, with an excellent chiptune soundtrack. The game will check your nerves for strength and bring a lot of emotions. Story: You had a carefree life until the villain has deprived you of sweets and taken away souls from every living thing. Now you have to go to a hard journey to bring back all the souls and sweets from the mysterious dungeon. --- Parts of this bundle might require manual installation (manage Games and apps).