Lost Artifacts: Golden Island
"Claire and her team are in trouble again. Their airplane flew into a terrible storm and crashed on an uninhabited island in the middle of the ocean. When they woke up, our heroes went out in search of help. After wandering a while, Claire found a village of atlanteans and offered to help them get their homeland back, and to teach the wicked ruler of the underwater world a lesson. Dare to travel an unknown country full of secrets and mysticism in this exciting casual strategy game, Lost Artifacts Golden Island! A multitude of varied quests, over 40 levels, a happy plot, simple and entertaining gameplay and a mysterious world – all this awaits you right now! Restore the warrior statues, overcome challenges, manage resources and construct buildings. Simple controls and a clear tutorial will help you easily get to grips with the basics of the game. Lost Artifacts Golden Island – restore Atlantis and defeat the villain!"