Life is Strange 2 - Episode 5
Sean and Daniel have reached the end of the road. The border is close. One last, brutal gauntlet of challenges is all that stands between them and their goal. Caught between responsibility and freedom, surrounded on all sides, can Sean find a way out of an impossible situation? And more importantly, in this moment of crisis, will Daniel still follow his lead? Every decision Sean has made, every lesson Daniel has learned, every friend and foe they’ve met along the way: they've all been leading to this. Can Sean and Daniel survive together – or will the world tear them apart? * Life is Strange 2 Episode 1 required to play. - We recommend you purchase and play the episodes in order for the intended gameplay experience. - Episodes 2 to 5 are available for individual purchase on release.