Leisure Suit Larry - Wet Dreams Saga Bundle
Get the full "Wet Dreams"-Saga experience with this Leisure Suit Larry Bundle. Larry Laffer's back in business! His new adventure, Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don’t Dry, takes him – whatever the route or twist of fate – from the end of the ’80s directly into the 21st century and wow, how the world has changed! While his view of the world and women from way back in the 1980s collides with modern reality harder than the breasts of a lusciously stacked blonde jogging along a beach, he's all set to date his way across the modern world! And if this wasn't enough, it’s time to get wet again with his newest adventure, Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice. Because, Larry's not done yet and he's still dreaming of you. He left New Lost Wages, stranded in Cancum, and had prepared to marry his only true love, Faith. But, unforeseen events interrupted them and they’ve become separated again! She is somewhere in the famous, sunny and huge Kalau’a archipelago and he has to find her. Help him — if he doesn’t find her soon, he may burst!