Prison of Illusion
A young white-haired vampire was walking through the darkness of the forest and saw a large castle on top of the mountain. He then decides to go inside and explore the environment. But he discovers that the magic present in the castle makes him trapped. Help the young vampire overcome traps, challenges and find the way out.