Chickenhare and the treasure of Spiking-beard
Adventure is calling! Join Chickenhare and his friends on an epic quest to recover the 7 crystals before the dreaded Spiking-Beard and save the Kingdoms from chaos. Explore magical worlds, solve clever puzzles, and uncover hidden secrets… and who knows? You might just find the path to a real treasure. A heart-pounding adventure for kids and parents alike—are you ready to become a true treasure hunter? Play alongside your favorite characters and their unique abilities: Chickenhare soars through the air, using his ears to glide past obstacles and reach new heights. Abe might be a little bit too cautious sometimes, but you can always count on him and his shell to destroy vulnerable structures and clear your way. Meg is the master of martial arts – she kicks, jumps, and even do both at the same time to reach higher places and even has a secret twist if she’s surrounded by a mob of enemies. Journey across a variety of breathtaking locations, each brimming with charm, danger, and mystery. From the majestic halls of Featherbeard’s Castle to the shadowy depths of Demon’s Hole, every world is filled with secrets to uncover, treasures to claim, and surprises—both delightful and perilous—that will keep you exploring. With stunning visuals and imaginative level design, Chickenhare delivers an all-new adventure in the beloved universe of the movies and comics—brought to life for the very first time in a video game.