Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition
Bringing the best of bass fishing from Fishing Sim World and fully endorsed by Bass Pro Shops is Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition. There are over 18 species of fish to target, including more than 200 Boss Fish, across 8 glorious US locations which are available to choose from in Fishing Sim World. An authentic career mode will see you work your way up to be an elite angler, but each species of fish has ultra-realistic AI to add to the challenge. Custom multiplayer allows you to set the rules as you take on your friends online - choose different options such as number of rounds, length of match, venue, and weather conditions, to create the perfect online battle. Including a huge array of Bass Pro Shops equipment - With almost 500 pieces of equipment and over 300 exclusive equipment from the Bass Pro Shops range – There are thousands of combinations to choose from. Featuring the Tracker Pro Team 175 TF, Nitro Z19 and Z21 Boats all with Mercury engines, a range of Johnny Morris rods and reels and Bass Pro Shops baits, lures, and lines. Cast out into the water, use the underwater camera to see how your lure is behaving and see the moment the fish strikes!