A Tale of Paper: Refolded
Can a dream transcend its owner? Follow the beautiful tale of Line, an endearing character formed from paper, in an atmospheric adventure where challenges and danger are waiting every step of the way. Experience the story of Line and then embark on three prequel chapters, featuring a different paper protagonist with its own origami shapeshifting abilities and tale to tell.