A Night on the Farm
Survive a rural horror following a mysterious car crash! Following a sudden car crash, you’re stranded out in the country at night and all alone. A nearby farm might offer help or refuge, but there’s something very unsettling about the place, and exploration only leads to greater fears. A Night on the Farm is an atmospheric retro-inspired horror adventure with unpredictable plot twists and deep lore to discover. Solve the mystery surrounding your car accident and the farm’s inescapable draw. Navigate in first-person perspective, investigate cryptic notes and audio logs to gain access to new mysterious environments and make decisions that alter the story’s outcome! Will you survive long enough to uncover the truth?