Family Mysteries: Poisonous Promises (Xbox One Version)
Welcome to the magic city of palm trees, yachts and pleasant living. Place where the elite high rollers park their sleek lambo's for free with a handicap tag. Put yourself in the shoes of a probing detective and help your partner Duke solve the mysterious murder case. SUNNY BEACHES, SHADY PEOPLE Rich dynasty, exploded yacht, two survivors, ominous looking drowned with traces of poison in the body, and you, caught in the middle of the imbroglio. Find clues, interrogate witnesses, analyze samples, gather evidence - turn up the murderer to uncover even the bigger scheme. ACTION PACKED ADVENTURE Ever-present danger, glitzy surroundings and a unique rhythm of the glamorous yet deadly city, evoking a fanciful nostalgia for such TV hits like Miami Vice, Beverly Hills Cop and CSI. CRIME IN THE CITY OF GLAMOUR In the tradition of the 80's cop shows, comes this thrilling, oozing with coolness HOPA from Brave Giant and Artifex Mundi which stands as the rousing trilogy-opener for the "Family Mysteries" police drama. Feel the Miami vibe, get cracking and finish the investigation!