Virgo Versus The Zodiac
Virgo Versus The Zodiac is a sci-fi/fantasy JRPG with a focus on memorable characters and unique combat mechanics in which you play as an obsessed villain. The game features traditional turn-based combat with real-time execution of moves: blocking, countering and timing your attacks carefully as well as predicting your foes' moves is essential to succeed in Virgo’s twisted and unforgiving cosmic quest to bring back the Golden Age, a period of peace, symmetry and balance, or so she thinks. In this galaxy where every action means a reaction, you’ll play as Virgo, the Holy Queen, often called Dreadful Queen by heretics, bringing mayhem to the Zodiac Realms and leaving a trail of stardust on the way, all to fit her excessively righteous worldview.