Truck and Logistics Simulator
Load, drive, and deliver through a huge open world with up to 24 players in cross-platform multiplayer. Join your friends in exciting heavy transport convoys. Jump into the driver's seat of more than 30 unique vehicles and carry out complex loading tasks to deliver a variety of cargo. LOAD PALLETS, CONTAINERS, VEHICLES & MORE! Each mission is unique and comes with its own challenges. Start up your business by loading pallets into vans with a forklift. Then work your way up to loading heavy containers with telescopic handlers onto trailers. Maneuver vehicles such as cars, forklifts, skid-steers, wheel-loaders and more onto your trailers. Hundreds of unique and challenging missions and deliveries await you! DRIVE CARS, VANS, TRUCKS & MORE! Drive and customize over 30 unique vehicles. From minivans to heavy trucks, each vehicle has its own detailed interior and realistic driving physics. Vehicles can be damaged, causing axles to bend and making driving difficult. Refuel and repair at service stations to get back on the road in full swing. Make each vehicle your own by customizing it to your liking. Stick to the traffic rules or risk getting fined in random police traffic controls and radar speed cameras. Push your driving skills to the limit in many diverse and challenging missions. DELIVER IN AN OPEN WORLD WITH UP TO 24 FRIENDS! Enjoy the ultimate delivery experience in co-op multiplayer. Join your friends, make convoys, earn money and expand your companies together. Escort other players safely to their destinations using specialized convoy equipment. Explore a vast 28 km² open world, from bustling cities to tranquil rural areas. Explore and uncover hidden secrets scattered across the map. Get ready for a journey into a dynamic and completely open world where the deliveries never end!