Time Trap 2 - Hidden Object Adventure Games for Xbox
"Time Trap" got a long-awaited sequel! Explore this post-apocalypse world in all-around locations! The experiments of the Ring of Time corporation didn't end after the incident in the Abandoned City. Following a mysterious electromagnetic surge, the anomalous zone was transformed into Timeless. It is a unique world where space and time are distorted, but also new opportunities open up to heroes! Everyone who entered this zone became a shadow of his old self. The only way to escape from Timeless is to put together the Sphere of Singularity! So far no-one managed to gather all the Fragments of the Sphere. Now it's your mission to prove it is possible! Game features: - A variety of tasks: searching for items, spotting the differences, puzzles, restoration of disassembled objects - Look for items in 360-degree panoramic scenes. Unusual 3D effects and colorful animations. - Enjoy the exciting gameplay as the "Time Trap" storyline continues! - Build your collection. Go through scenes again to try new quests and get new rewards!