Steven Universe: Unleash the Light
9 PLAYABLE CHARACTERS Play as your favorite Steven Universe characters, including Steven, Garnet, Pearl, Amethyst, Lapis Lazuli, Bismuth, Peridot, Connie, and Greg! CUSTOMIZE YOUR TEAM Choose which Gems are in your party, unlock awesome new abilities, and equip alternate costumes. Plus, change formation in battle to gain the advantage. TWO NEW GEMS Face off against two new Prism-wielding Gems co-created by Rebecca Sugar. Who are they and what are they plotting? FUSION TIME! Team up for amazing combo attacks and Gem Fusions! Fuse to play as Smoky Quartz, Sunstone, Rainbow Quartz 2.0, and Obsidian! ORIGINAL VO “Unleash the Light” features an original story co-written by Rebecca Sugar, and voiceover from the Steven Universe cast and special guest star Christine Baranski.