Space Warlord Organ Trading Simulator
ORGANS. Everyone has them, and everyone wants them. You are an Organ Trader, the funnel for fleshy meat parts into a strange, evolving, and desperate universe full of clients. Contend with the cutthroat organ market. Trade viscera with dubious figures. Keep vampire-leech organs from devouring the rest of the goods inside your cargo hold. Flood galaxies with meat. Make a profit. This is Space Warlord Organ Trading Simulator: the sci-fi body horror market tycoon you didn't know you needed.