SPACE HULK: ASCENSION
Space Hulk: Ascension is a 3D, digital, turn based, strategy game, which builds upon the classic board game experience, and adds new RPG style mechanics, additional weapons, enemy types, an all-new chapter and loads of other new features. Set in the isolated corridors and tomb-like chambers of ancient vessels lost in the graveyard of space, players lead a small force of fearless Space Marine Terminators in a ferocious fight for survival against hordes of predatory, alien Genestealers.