SETTRIS
Place shapes into grids of increasing size in a chill puzzler that’s a perfect fit for anytime play! Relax and enjoy brainteasing block puzzles with a chill undersea theme! SETTRIS is a block-arranging puzzle game in which players fit various shapes into empty squares on the puzzle board and fill all empty squares to clear the stage. Pieces must be rotated and flipped to fit together and be successfully placed in the right order. Sometimes you may need to try a new approach to solve the puzzle, such as removing all the pieces and starting with a clean slate. There’s no time limit, so you can take your time solving each one. As you progress, challenge will gradually increase with larger grids and more blocks to fit into them. Master 2 unique play modes and keep coming back to increase your Time Attack score!