Resident Evil Revelations 2 is a survival-horror thriller featuring the interwoven stories of Claire Redfield and Barry Burton across 4 playable episodes. The series favorite Raid Mode also returns in a big way, offering countless hours of gameplay. This deluxe bundle includes the complete story, extra episodes, extra costumes, additional Raid Mode characters, throwback maps and additional storage slots.