Outbreak Bundle
Return to the unforgiving world of survival horror with Outbreak: The New Nightmare and Outbreak! Thrust into a desperate fight for survival you'll need to choose your survivor carefully, scour the environment for supplies, battle hordes of the undead, solve challenging puzzles and attempt to survive the nightmare. Experience the story as you play through the campaign scenarios. Battle waves of the undead in Onslaught mode. And experience the brand new Experiments mode in Outbreak: The New Nightmare - featuring all new twists on the survival horror experience. You have one life. Make it count!