Metro Saga Bundle
The Metro Saga Bundle includes all three games in the critically acclaimed Metro series - Metro 2033 Redux, Metro: Last Light Redux and Metro Exodus Gold Edition (featuring all bonus DLC) Journey from the shattered subway tunnels of Moscow to the far flung wastelands of post-apocalyptic Russia, and experience three of the finest single-player first person shooters of the past decade that combine to create one epic adventure...