Life is Strange: Before the Storm Remastered
Life is Strange: Before the Storm returns with remastered visuals across characters & environments. Set three years before ‘Life is Strange’, you play as sixteen-year old Chloe Price who forms an unlikely friendship with Rachel Amber, a beautiful and popular girl destined for success. When Rachel learns a secret about her family that threatens to destroy her world, it is her newfound friendship with Chloe that gives her the strength to carry on. No longer alone the girls must confront each other's demons and together, find a way to overcome them.