International Checkers - Draughts For PC & XBOX
International checkers (draughts) is one of the variants of the game of checkers and a very popular logic game. 🧠 International Checkers is a challenging board game that can train your logic and strategic skills ❇️International Checkers supports both 1 player and 2 players gameplay : ☑️ You can play against friends 👨👨👧 (playing locally). ☑️ Or test your skills against a challenging Powerful Checkers AI 🤖 with configurable difficulty level (Easy, Medium, Hard). 🛑 No advertising, No collection of personal data, No In-App Purchase, No Internet required and No useless extra features, only the pure juice of an amazing International Checkers Game! ✔️ PC & XBOX .