Cyber Clutch: Hot Import Nights
ARCADE RACING WITH A CYBERPUNK TWIST Welcome to Cyber Clutch, a high stakes racing competition set in a neon soaked future. This is arcade racing with an edge. Fast, aggressive and loaded with abilities that can flip the race in an instant. Drift through city streets, weave past collapsing traffic and outplay rivals in a world where speed alone will not be enough. MASTER THE MODES Progress through the single player Grand Circuit to unlock new content, or jump straight into the action with Quick Race. Take the challenge online in Ranked Race or set up your own Private Race with friends. Every race blends raw speed with tactical chaos, where mastering your drift and using the right ability at the right time can turn the tide. DESIGNED TO DOMINATE Every track is built for momentum, mayhem and mastery. Tear through neon-lit cityscapes, industrial zones and winding elevated highways that push both reflexes and vehicle control. Light vehicles thrive in tight corners while heavyweights rule wide open combat zones. With boost pads, chokepoints and hazards spread throughout, every circuit demands a different approach and the right ride to match. BUILT TO WIN Choose from a lineup of light, medium and heavy vehicles, each with its own handling, playstyle and unique ability. Light rides are agile but easier to take down. Heavy vehicles hit harder and hold their ground. Whether you dodge, drift or dominate, every car offers a different way to win. Customize everything from wheels to spoilers, fenders to thrusters, then fine-tune your paint job with layered colors and glowing highlights that match your style.