Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
Experience the blockbuster classic, updated for a new generation with across-the-board enhancements including brilliant new lighting and environmental upgrades, with high-resolution textures, increased draw distance, Grand Theft Auto V-style controls and targeting, and much more. Five years ago, Carl ‘CJ’ Johnson escaped the haze of Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs, and corruption. Now, it's the early 90s. CJ’s got to go home - his mother has been murdered, his family has fallen apart, and his childhood friends are all heading towards disaster. On his return to the neighborhood, a couple of cops frame him for homicide, forcing CJ on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets in the next iteration of the series that changed everything. Developed by Rockstar Games, adapted by Grove Street Games.