Download now to get access to the Young Justice Level Pack. It is now up to you to take the role of members of the Young Justice League and defeat members of the The Light! What will the final fate of Aqualad and The Light be? Play as Aqualad, Artemis, Miss Martian, Kid Flash, and more to find out!