Minecraft Dungeons: Flames of the Nether for Windows
Minecraft Dungeons is bringing the heat with the newest DLC, Flames of the Nether! Journey to the heart of the Nether in six new missions that will let you explore familiar biomes in an all-new way. The adventure ahead will bring new artifacts, weapons, and gear for those who are brave enough to face the fiery wrath of the Nether’s dangerous mobs. Not everything is scary and out to get you, since you’ll also get the new Baby Ghast pet along with two new skins! Make sure you have the latest DLC and don’t miss out on the most ambitious Minecraft Dungeons content so far.