Insurgency: Sandstorm - Praetorian Set Bundle
A warrior must learn and adapt to rise above all others. Purchase the Praetorian Set Bundle to receive Warlord-themed premium gear items and weapon skins. The Praetorian Set Bundle contains the following DLC: - PMC Gear Set for Security - Gray Man Gear Set for Insurgents - Two-Tone Weapon Skin Set for Security - Chrome Weapon Skin Set for Insurgents This bundle gives you access to all four Operation: Warlord DLC sets at a reduced individual price. The Praetorian Set Bundle is included in the Year 2 Pass and the 4-Year Anniversary Edition.