Insurgency: Sandstorm - Gray Man Gear Set
Drop them before they see you with the Gray Man Gear Set for Insurgents. Contains four different cosmetic gear pieces: - Gray Man Mask - Gray Man Gloves - Gray Man Top + Camo - Gray Man Bottom + Camo These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. The Gray Man Gear Set is included in the Praetorian Set Bundle.