Watch Dogs: Legion - Bloodline
Aiden Pearce is back! Included in the Season Pass, discover Bloodline, the unique story expansion that brings Aiden and Wrench back in Watch Dogs. Aiden Pearce arrives in London to take over a contract, and this time he’s teaming up with Wrench in a new storyline set before the events of the main game. He’s caught between a powerful military robotics corporation, and a returning DedSec member with an opposing agenda. With no real allies, Aiden must rely on his grit and experience to navigate a hostile city, try to outmaneuver his enemies and keep his family intact. Bloodline available to purchase separately. Requires the Base Game.