This bundle features brand new DLC which is also available for purchase separately. Neon glow and gory undead litter the streets of Cypress Ridge at the memories of Railbreak return! Experience online and offline co-op survival horror in this expansive collection of games and DLC including the brand new Outbreak: Shades of Horror!