Coronavirus: Doom and Destiny 2
In this game you have to take control of the newest invention - the Crow bio-robot for destroying viruses. Get the operator's tasks and do everything to kill the virus in the body. Let's help together in the destruction of the merciless virus that has struck humanity! Good luck pilot!