Minecraft Dungeons: Jungle Awakens for Windows
As threats roar to life beneath the jungle canopies, it’s up to you to save these leafy lands. Take on new missions, battle new mobs, and fight the mighty Jungle Abomination! A source of unbelievable power has crash-landed among the twisting vines of a distant, dangerous jungle. This mysterious power has spread its influence through vile vines, and now new terrors bloom – such as the Leap leaf and Whisperer. Trek through three new missions that will take you to the heart of the jungle where you’ll find new weapons, armour, and artifacts. This journey is meant for the bravest of heroes, for all twisted vines and paths lead to the source of corruption: the Jungle Abomination. This beast must be dealt with to restore balance to the jungle, so strike true and move swiftly. Fight through 3 new missions. Battle the Leapleaf and Whisperer. Take on the Jungle Abomination. New weapons, armour, and artifacts.