Foul Play
Play as the daemon hunter Baron Dashforth in a side-scrolling brawler set ENTIRELY on a theater stage.Perform shattering takedowns and reversals! Electrify spectators with linked attacks, have a friend join as sidekick Scampwick and use every stage-trick you know to bring the house down!Play out the most spectacular moments of the Baron’s life; improbable beasts, astonishing villainy and, at the heart of it all, the mysterious Foul Play.