Golf without limits in EA SPORTS Rory McIlroy PGA TOUR. Usher in the next generation of golf with the power of the Frostbite 3 engine and play the most beautiful sports game to date with no load times, enabling you to explore authentic tournament courses or unique fantasy environments, opening up your golf experience like never before. Don’t just play the course, explore it!