Disco Dodgeball - REMIX
Disco Dodgeball - REMIX is a ridiculous physics-based futuresport combining robots, one-hit-kill projectile combat and crazy dodgeball action. Dodge, deflect and catch enemy fire as you perform ridiculous aerial stunt shots with your mustachio'd unicycle robot and enjoy the voice of a booming monster truck driver announcer when you score! Play a wide variety of classic and expert game modes in singleplayer, local multiplayer, or online multilpayer matches.