Crawlers And Brawlers
Lord Wellington was a great adventurer. You've traveled to the town near his castle to listen to his stories and learn how to be a great one too. But everything isn't as it seems and your education might unfold differently than you expected. Play how you want. Adventure through the entertaining story. Crawl through the dungeons in any order by yourself, with 4 friends online, or in 4 player split-screen co-op. Challenge other players to brawl in versus or team battles on 12 different maps. Fight waves of enemies in the Arena for extra loot. Procedurally generated dungeons so replays are always exciting. It has all the classic RPG elements you love. Unlock abilities as you level up. Powerful items to make your character better. Artifacts that give you special abilities. A skill tree to customize your character.