Bing In Wonderland Deluxe Edition
Bing in Wonderland is a new entry in the Wanba Warriors franchise. A Roguelite monster killing satisfaction galore without any exploration elements. The game is filled to the brim with exotic enemies and stages with a collection of deep and robust boons, weapons, and items plus an abundance of pointless features and useless details. You will be encapsulated by the unique Butt Slam mechanic a vague and abstract art style that puts Picasso to shame. Many types of weapons: The game currently features bow, spear, cannon, axe and harp. Butt Slam: Put your booty to work in a fast-paced combat where your butt is your ultimate weapon. Colorful and varied progression: The game features many unique items and boons to be explored and combined by the player to form their unique combat style. Waves of enemies: Different enemies appear in different stages with great variety, some shoots thunder while some shoots thunder poop. AAA experience: Although an Indie game studio, we wanted to create a game rivaling that of other triple A games; so we simply redefined the A in triple A. The game features A lot of pancakes, A lot of Money and A lot of fishes.