Aritana and the Twin Masks
“They are not ready…” Are you? Prove your value in Aritana and the Twin Masks. An adventure based on Brazilian mythology and culture that will carry you deeper into the forest's mysteries. This second Aritana's adventure extends gameplay possibilities, bringing a bow and arrow gameplay, 3D movement, vast sceneries in open landscapes and powers that help the player solve several puzzles. Explore a colossal temple, find artifacts that can be mixed in many special potions, and prepare yourself to save the Tree of life. Also, you can further explore this magical universe with comics that shows more about the temple's events. Unmask all the mysteries and follow Aritana on his journey to save the Tree of life, discovering ghosts from his past.