8Floor Bundle
This pack includes: Gnomes Garden 5: Halloween Gnomes Garden 7: Christmas Story Lost Artifacts: Frozen Queen Gnomes Garden 5: Halloween Gnomes Garden: Halloween — Help the princess lift the curse and find her missing uncle! Gnomes Garden 7: Christmas Story Gnomes Garden: Christmas Story – Help the heroes save the holiday! Lost Artifacts: Frozen Queen Embark on an incredible journey through various countries in a world filled with ancient monuments and mysterious artifacts, in an exciting casual strategy Treasure Hunters.